nuff nuff

Thursday, 24 March 2011

Cikgu PANCUT!!!!!

CIKGU PANCUT!!!!!!
APA YANG PANCUT??
BOLA KAMI SEMUA PANCUT!!!

teperanjat bila murid aku sebut macam tu. Time tu aku tengah ajar pj. So budak2 laki macam biasa la nak main bola je keje nye. kali ni aku bagi la can diorang nak main bola. Pastu aku pun suruh si Joel pergi ambil bola kat stor. tak sampai 2 minit dia datang balik dengan melafazkan dialog pancut itu...hehe.
Aku tergelak dalam hati jela. rupa2nya bola pancit. aku ingatkan budak2 ni saja nak main2 cakap perkataan tu. So pasni aku tahu la diorang cakap PANCUT untuk pancit....


Bola Pancut

bila dah jauh macam ni baru terbuka fikiran. barulah sedar sebenarnya dunia ni sangat luas & banyak lagi yang kita tak tahu. Lastly: APPRECIATE OUR KNOWLEDGE!

4 comments:

  1. fantek...weh bang berahim, gua rasa kalau lu xpakai shortform lagi manis.

    ReplyDelete
  2. ooohhh.. luasnye bahasa... Pancut = Pancit

    ReplyDelete
  3. jauh berjalan luas pengetahuan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...